ტრენინგის მეოთხე დღე.
სწავლების მომდევნო ატივობაში შევქმენი ერთ-ერთი მიზნის შესაბამამის ფორმას -მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრა, შეფასება დაგვეხმარება , გავგოთ მოსწავლის საბაზისო ცოდნა, ინტერესები, სუსტი მხარეები, გამოვავლინე თემის გარემო, არასცორი შეხედულებები . ჩვენ შეგვიძლია, შეაგროვოთ ინფორმაცია მოსწავლეების ცოდნის და საჭიროებების შეახებ.
ხუთივე სტრატეტგია სასურველია გამოვიყენოთ.
სწავლების მომდევნო ატივობაში შევქმენი ერთ-ერთი მიზნის შესაბამამის ფორმას -მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრა, შეფასება დაგვეხმარება , გავგოთ მოსწავლის საბაზისო ცოდნა, ინტერესები, სუსტი მხარეები, გამოვავლინე თემის გარემო, არასცორი შეხედულებები . ჩვენ შეგვიძლია, შეაგროვოთ ინფორმაცია მოსწავლეების ცოდნის და საჭიროებების შეახებ.
ხუთივე სტრატეტგია სასურველია გამოვიყენოთ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий